محتوا پادشاه نیست!!! بیایید جور دیگری به موضوع بنگریم، در عصر بازاریابی دیجیتالی تولید محتوا  همه چیز است.

شاید این جمله را بارها و بارها در مقاله های وب ­سایت های مختلف دیده باشید اما واقعا تعریف تولید محتوا چیست ؟ چرا آنقدر اهمیت دارد که از آن به عنوان پادشاه یاد می­ کنند؟

تعریف های مختلفی برای محتوا وجود دارد به طور مثال: “محتوا هر چیزی که آن را تولید و منتشر می کنیم تا به کمک آن پیام خود را به گوش مخاطب برسانیم” یا ” محتوا در واقع همان چیزی است که باعث انتقال اطلاعات و تجربه ها می­ شود.”

 

این محتوا که وسیله انتقال پیام ما به مخاطب است اشکال مختلفی دارد.

محتوا می تواند در قالب متن، صوت، تصویر، ویدئو و … تولید می شود و بنا به نوع کسب و کاری که داریم و زمینه ای که به فعالیت در آن علاقه ­مند هستیم می­توانیم از انواع مختلف محتوا و از پلتفرم‌های مختلفی مثل بلاگ، شبکه‌های اجتماعی و. برای انتشار استفاده کنیم . پس با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری درمورد تولید محتوای بلاگ به شما بدهیم

دنیای بازاریابی دیجیتال، دنیایی است که هر روز بیشتر و بیشتر در آن غرق می­ شویم آنقدر که جای دنیای فیزیکی را برای بسیاری از افراد گرفته است. پربیراه نیست.

اگر بگوییم همه ما در حال کوچ از دنیای فیزیکی به دنیای دیجیتال هستیم، همه کسب­و­کار­ها نیز ناگزیر به پذیرش دنیای دیجیتال برای کسب موفقیت بیشتر هستند.

نام محصولات و خدمات و اشکال مختلف ارتباط که بین ما و دنیای دیجیتال شکل می­ گیرد محتوا است. تولید و بازاریابی محصولات و خدمات با استفاده از محتوا نه تنها لازم بلکه یک ضرورت انکار ناپذیر است، ضرورتی برای حفظ بقا در دنیای دیجیتال .

چه محتوایی تولید کنیم؟

در دنیای کسب و کار دیجیتال هر کس می­ تواند هر نوع محتوایی را با هر کیفیتی تولید و آن را از راه های مختلف منتشر کند.

شاید یکی از دردسرهای ما این باشد که حالا چه شکلی از محتوا را و با چه کیفیتی تولید کنیم.

شاید همه انواع محتوا برای همه کسب و کارها مناسب نباشد. پس قبل از شروع به تولید محتوا باید به این فکر کنیم که چگونه می ­توانیم از تولید محتوا به پول برسیم؟

برای رسیدن به این منظور هم نیاز داریم که اهداف خودمان را بشناسیم و از بین مسیرهای مختلفی که برای تولید محتوا پیش رو داریم بهترین مسیر را انتخاب کنیم .

مخاطب قرار است از محتوا استفاده کند پس باید بعد از مواجه شدن با محتوا درگیر آن شود. همین که محتوا نزدیک به ذهنیات مخاطب باشد با او ارتباط برقرار می­کند .

محتوا در قالب و فرمت های متفاوتی تولید می شود. تولید محتوا بخش بسیار گسترده ای از بازاریابی محتواست که شامل دسته بندی های مختلفی است :

  •      تولید محتوای متنی :که شامل تولید مقالات وب­سایت­ها، تولید مقالات موضوعی، تولید مقالات تالیفی و تولید رپورتاژ آگهی است.
  •       تولید محتوای گرافیکی: شاید دور از واقعیت نباشد که بگوییم بیش از ۶۰ درصد مخاطبان حوصله خواندن متن را ندارد. بنابراین با شناخت درست پرسونای مخاطبان  به تولید محتوای گرافیکی اثربخش برای جذب بپردازیم .که شامل تصویر، اینفوگرافی است.
  •       تولید محتوای صوتی و تصویری

تولید محتوای سئو شده

همه تولید­کنندگان دانش کافی برای تولید محتوا بر اساس اصول سئو را ندارند.

با توجه به تغییرات مداوم الگوریتم های گوگل نیاز به بروز رسانی دانش برای تولید محتوا یکی از ضروریات است.

تولیدکنندگان محتوا باید دائما درحال مطالعه و یادگیری  باشند. پس با توجه به دانش و زمان بیشتری که محتوای سئو شده نیاز دارد هزینه تولید این محتوا ها نیز بالاتر است.


وبلاگ تجهیزات شبکه تولید ,محتوا ,  ,های ,دنیای ,محتوای ,تولید محتوا ,دنیای دیجیتال ,    ,تولید محتوای ,که شامل ,برای تولید محتوامنبع

چطور پسورد مودم وای فای را تغییر دهیم؟

جریمه خودکار وسایل نقلیه پر سر و صدا با استفاده از رادار نویز!

تولید محتوا چیست؟

راهنمای استفاده از سرچ کنسول گوگل

بهترین بازی های رایگان اندروید 2019

تولید قطعات ماشین با پرینتر سه بعدی

انواع مادربرد کامپیوتر

مشخصات

آخرین جستجو ها

خرید اینترنتی N. Mehrdad R. Nasiri طاقت بیار سفال فروش گرافیک اصفهان درس علم و دانش اخبار روز iranjess معرفی کالا فروشگاهی